Nog steeds thuis ;)

19 augustus 2013 - Helmond, Nederland

Hallo allemaal!

In navolging van ons Monique willen wij ook interessant doen en hebben we een reisblog aangemaakt. Eigenlijk vooral voor de kids, ouders en onze broertjes enz, maar we willen onze vriendjes natuurlijk ook mee laten genieten ;)
Niet wetend hoe onze reis gaat verlopen, lopen we op dag 1 al meteen tegen een hoop tegenslag. Spullen passen niet in de auto, ook niet na veel passen en meten. Twee chagerijnige mensen en hopla de toon is gezet haha. Dus alsnog op het laatste moment een dakkoffer opgehaald. De koelkast moest nog uitgezet worden, laten we die dan nog maar even goed uitdoen, wat een werk! Niet slim voordat je op reis gaat.. Nog even een laatste momentbezoek van Luka en haar vriendje Kane, waarna het alweer 12.30 in de middag was. Uiteindelijk de wijze woorden van Chriss, zullen we morgen in rust vertrekken? Want, oh ja, we hebben nog geen boodschappen gehaald voor onderweg...Zucht.

Ook al gaan we niet zover weg, jullie voelen natuurlijk al aan jullie water dat dit nog wel eens een heel bijzondere roadtrip kan gaan worden. Zoals ik al dagen zing, en wat Chriss liever niet hoort is, I'm on a highway to hell! ;)

Wordt vervolgd..

1. Katrien:
    19 augustus 2013
    Ha ha...... Gaat wat worden.
    Maar het komt vast goed. Eenmaal weg vallen de zorgen automatisch beetje bij beetje van jullie af.
    Xx
  2. Linsey:
    20 augustus 2013
    Ha buurtjes! Klaar voor vertrek?! Leuk om jullie via deze manier te volgen. Is ook wel iets voor mij zo'n reisblog, kan ik al mijn enthousiasme in kwijt :-)

Have fun! Even de batterij weer opladen, even weg van alle beslommeringen thuis, lekker eten, lekkere wijntjes en heel belangrijk ontspannen! KEEP CALM and ENJOY VACATION lieverds! xx